دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا امروزه در کلان شهرهای دنیا و در دیگر محل های آلوده که مسئله آلودگی هوا را نمیتوان نادیده گرفت، جهت بهبود هوای تنفسی در منزل، محل کار و اتومبیل استفاده میشود

دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا امروزه در کلان شهرهای دنیا و در دیگر محل های آلوده که مسئله آلودگی هوا را نمیتوان نادیده گرفت، جهت بهبود هوای تنفسی در منزل، محل کار و اتومبیل استفاده میشود

دستگاه تصفیه هوا را امکاناتی از قبیل توانایی ایجاد یون منفی ازن زن و فیلترهای متفاوت و… از هم تمیز میدهد. در تهیه و خرید دستگاه تصفیه هوا باید به برخی موارد توجه داشته باشیم که در ادامه به آنها اشاره شده است.وجود بیش‌ از اندازه هر نوع آلاینده با توجه به مقدار و مدت پایندگی این آلاینده‌ها در هوای محیط زندگی را که سبب آسیب رسیدن به حیوانات- گیاهان- انسان‌ها و اجسام محل زندگی می‌گردد را آلودگی هوا می گویند.

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با افزایش آلاینده ها و ذرات معلق و زیان آور در هوای شهر های بزرگ , مردم تصمیم به خرید دستگاه تصفیه هوا گرفتند اما با سیلی از مدل ها، برندها، تکنولوژی ها و همچنین تنوع قیمت ها مواجه شده اند و همین سبب سخت شدن انتخاب دستگاه تصفیه هوا مطلوب و مناسب می گردد.

در این مقاله چگونگی انتخاب دستگاه تصفیه هوا مناسب را بررسی می کنیم و به ویژگی های یک دستگاه تصفیه هوای خوب می پردازیم. همچنین میزان تاثیر واقعی عملکرد آنها در تصفیه هوای منزل یا محل کار شما توضیحاتی را ارائه نمائیم.

ویژگی های دستگاه تصفیه هوای خوب

نکاتی که زمان خرید دستگاه تصفیه هوا باید به آنها توجه کنید.

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه هوا :

متراژ محل مورد نظر

متراژ کل منزل و یا آپارتمان مد نظر نیست؛ باید متراژ یک محل خاص مانند اتاق خواب و یا پذیرایی را در نظر بگیرید.

 

آیا شما کودک و یا نوزاد در منزل دارید؟

اگر فرزند نوزادی دارید و نگران ویروس ها و باکتری های محیط اطرافش هستید، باید از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید و با ضد عفونی کردن هوای منزل سلامتی بیشتر کودک خود را ضامن شوید.

 

آیا دستگاه های بزرگتر قدرت بیشتری دارند؟

علاوه بر اندازه بزرگتر و مراحل فیلتر کاملتر دستگاه ، اندازه سطح مقطع فیلتراسیون آنها نیز در بهبود کیفیت هوای خروجی موثر است.

پس از تعیین نوع تکنولوژی دستگاه تصفیه هوا، مهمترین نکته تعداد و سطح فیلتر های دستگاه تصفیه هوا می باشد.

هرچه مساحت فیلتر های دستگاه  تصفیه هوا بزرگتر باشد و تعداد مراحل تصفیه هوا ، که عمدتا شامل: پیش فیلتر، فیلتر هپا، فیلتر کربن اکتیو، فیلتر الکترواستاتیک، فیلتر دائمی نانو پلاسما، لامپ UV و مولد یون منفی می باشد بیشتر باشد دستگاه مورد نظر قدرت بیشتری در جذب آلاینده ها، ویروس ها و قارچ  را در هوای محل کار و خانه ما را خواهد داشت.

 

نشانگر زمان تعویض فیلتر

یکی از امکانات دستگاه های تصفیه جدید داشتن سنسور و نشانگر زمان تعویض فیلتر است که به شما کمک میکند تا در اسرع وقت در زمان نیاز فیلترهای دستگاه را تعویض نمائید. چراکه اگر فیلتر ها به موقع تعویض نشوند عملکرد سیستم برعکس شده و استفاده از دستگاه تصفیه هوا معایب و مضرات بیشتری دارد.

 

متراژ واقعی دستگاه ها

باتوجه به اینکه متراژ اعلام شده برای تصفیه هوای هر دستگاه با  حداکثر دور فن می باشد، بهتر است دستگاه تصفیه کننده هوایی را انتخاب کنید که بتواند در دور متوسط و با صدای کمتر ، کل مساحت مورد نظر شما را پوشش دهد. همچنین بهتر است هنگام انتخاب دستگاه تصفیه هوا مناسب دستگاهی را انتخاب نمایید که برای دو برابر متراژ موجود و مورد نظر خود نیز مناسب باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات فنی و قیمت دستگاه تصفیه هوا به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/purifire/air-purifier
 

  • بامین تهویه
  • ۰
  • ۰

با وجود آلاینده های گوناگون و خطرناک و همچنین ویروس کرونا که مهمان ناخوشایند کره زمین شده خانم های باردار ، استرس زیادی دارند؛ اینکه چگونه فرزند خود را سالم به دنیا بیاورند و در محیطی سالم زندگی کنند. با پیشرفت های بسیار در تکنولوژی  در راستای پاکسازی هوا از آلاینده های مختلف و بخصوص ذرات معلق در هوا، می توان از دستگاه تصفیه هوا استفاده نمود. در این مقاله این مبحث را بررسی خواهیم کرد که دستگاه تصفیه هوا تا چه اندازه می تواند برای یک خانم باردار و نوزاد وی مفید باشد.

 

فواید دستگاه تصفیه هوا برای خانم های باردار و نوزادان چیست؟

همه ی خانم های باردار از شروع بارداری به فکر تهیه اتاقی کامل برای نوزاد خود هستند. وسایل و لوازم اصلی مورد نیاز اتاق مانند تخت خواب، سیسمونی و ... را تهیه کرده و در آن می چینند. در حالی که داشتن همه این موارد در یک اتاق کودک بسیار ضروری است، در این میان سوال اساسی این است که "آیا باید برای نوزاد خود یک دستگاه تصفیه هوا خریداری کنم؟"

داشتن خانه ای عاری از آلاینده های موجود در هوا در سلامت نوزاد تازه متولد شده نقش بسیاری دارد. تمیز نگه داشتن هوای داخل خانه به دلیل آلاینده های زیاد هوا و فعالیت هایی که در خانه انجام می شود، ممکن است غیرممکن به نظر برسد. حتی در اتاقی که فعالیت های آنچنانی در آن صورت نمی گیرد، نمی توان به طور قطع گفت که هوای پاکی جریان دارد.

اما شما می توانید به راحتی از شر آلاینده های موجود در هوا خلاص شوید. با کمک یک دستگاه تصفیه هوای کارآمد، می توانید خانه خود را عاری از ذرات معلق موجود در هوا کنید. البته استفاده از دستگاه تصفیه هوا فواید زیادی را برای مادر باردار و نوزاد به همراه خواهد داشت که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.

 

فواید استفاده از دستگاه تصفیه هوا برای خانم های باردار چیست؟

پرورش جنین سالم مهمترین وظیفه ی یک خانم باردار است. همان طور که می دانید تحقیقات مختلفی درباره تاثیرات آلودگی هوا روی خانم های باردار انجام شده است. نتیجه این تحقیقات نشان می دهد که آلودگی هوا می تواند سبب بروز مشکلات باروری، زایمان زودرس، وزن کم نوزاد حین تولد، آسم و اوتیسم شود که امکان بروز هر کدام از این مشکلات، سبب دلشوره و نگرانی خانم های باردار خواهد بود که هیچ گونه مشکلی نوزادشان را تهدید نکند لذا هر مادری را مجاب می کند تا به بهترین شکل ممکن محیطی امن برای جنین خود فراهم نماید.

 

فواید استفاده از دستگاه تصفیه هوا در سلامتی نوزادان چیست؟

برای حفظ سلامتی نوزاد باید به موارد اساسی توجه نمود. کودکان و نوزادان به دلیل ریه های ضعیف تری که نسبت به بزرگسالان دارند، بیشتر در معرض آسیب های جدی آلاینده های معلق موجود در هوا، قرار گیرند. و به علت پایین بودن سیستم ایمنی آنها ، باید اقدامات زیادی در این برهه از زندگی ، برای حفاظت از نوزادان صورت گیرد.

بهبود کیفیت هوای داخل خانه سلامتی کودک شما را تضمین می کند. آسان ترین راه برای رسیدن به این هدف، استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا است.

ریه های نوزادان و کودکان ظرفیت کمتری نسبت به ریه های بزرگسالان دارند. این ظرفیت ریه کوچک تر بدان معنی است که کودکان هوای بیشتری نسبت به بزرگسالان مصرف می کنند و در هر دقیقه بیشتر نفس می کشند. به طور معمول، نوزادان 40 تا 60 بار در دقیقه نفس می کشند که این تقریبا دو برابر تعداد تنفس در بزرگسالان است.

متاسفانه، این الگوهای تنفس می توانند خبر بدی برای کودک شما باشند. در اکثر خانه ها آلرژن، باکتری، انواع ذرات معلق هوا، ویروس و کپک وجود دارند که می توانند در هوا شناور شوند. جالب است بدانید که آژانس حفاظت از محیط زیست نشان داده است که هوای داخل خانه می تواند تا 5 برابر بیشتر از فضای بیرون آلوده باشد. از آنجایی که بیشتر خانه ها دارای عایق هوا هستند، پس از ورود هوا به داخل، هوا درون خانه گیر افتاده و راه تعویض ندارد. خبر بد این است که اتاق های کودکان بیشتر از سایر مکان ها در معرض آلودگی هوا قرار دارند. چرا که با هر بار ورود بزرگسالان به اتاق کودک، آلاینده های بیشتر و نهفته ای را به هوای اتاق کودک شما وارد می کنند.

از طرفی به دلیل جلوگیری از سرماخوردگی و ورود گرد و غبار از فضای بیرون و یا حتی مسائل امنیتی، اغلب درب پنجره اتاق کودکان بسته است؛ به همین دلیل هوا کمتر از اتاق آن ها خارج می شود.

اگر فرش جدیدی برای اتاق نوزاد خریداری کرده اید، اگر کفپوش نصب کرده اید، اگر مبلمان به اتاق او اضافه نموده اید، اگر اتاق کودک خود را رنگامیزی کرده اید، احتمالا در فضای اتاق سطح بالایی از ترکیبات ارگانیک فرار (یا VOC) وجود دارد. (VOC  گازهای نامرئی هستند که به آرامی از رنگ ها، لاک ها، چوب فشرده شده، پشتی فرش، چسب ها و موارد دیگر آزاد می شوند.(

آن ها همچنین درون اسپری های تمیز کننده هوا و در کل در مواد پاک کننده وجود دارند. گاهی اوقات ماه ها طول می کشد تا VOC ها کاملا از سطوح خارج شوند. همین موضوع است که نشان می دهد در واقع هیچ محیطی در شهر های بزرگ برای ریه های نوزادان و کودکان امن نیست.

 

نتیجه گیری

این روزها با شیوع ویروس کرونا، استفاده بیش از حد بشر از سوخت های ناسالم، دودهای حاصل از کارخانه ها، مصنوعات موجود در خانه، رنگ ها، دود سیگار، پرزهای فرش و بسیاری دیگر از ذرات و آلاینده های معلق در هوا، که هوا را برای تنفس ناسالم کرده اند باید در کنار کمک به حفاظت از محیط زیست، محیطی سالم برای تنفس خود فراهم سازیم. خوشبختانه دستگاه های تصفیه هوای باکفیتی وجود دارند که شما می توانید به کمک آن ها، به میزان 99 درصد از آلاینده ها را از هوای خانه خود حذف کنید. پس اگر کودکی در راه دارید، یا اینکه نوزاد خود را به دنیا آورده اید، و اگر به سلامتی خانواده خود اهمیت می دهید، یک دستگاه تصفیه هوای باکیفیت خریداری کنید و هوایی پاک و تمیز تنفس کنید و از سلامت خود و خانواده خود اطمینان حاصل نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات فنی و قیمت دستگاه تصفیه هوا به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/purifire/air-purifier

  • بامین تهویه
  • ۰
  • ۰

فصل آلرژی ها به زودی از راه می رسد و کلنجار رفتن با حساسیت ها آغاز می گردد. اگر از خارش چشم، تنگی نفس ناشی از آسم های آلرژیک و یا سوزش و آبریزش بینی رنج می برید، خرید دستگاه تصفیه هوا امری ضروری است. دستگاه تصفیه هوا ، با از بین بردن ذرات آلاینده مانند گرد و غبار، گرده، موهای حیوانات و حتی کپک ها هوای محیط مربوطه را تصفیه می کند و با انجام فیلتراسیون چند مرحله ای هوایی پاک و تمیز را در میحط منتشر می کند.در دامه با مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه کننده هوا آشنا می شوید.

 

مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه هوا

سالانه افراد زیادی به دلیل آلودگی هوا و پدیده وارونگی در فصول سرد سال، به بیماری آسم مبتلا می شوند. همان طور که در مطالب قبل بدان اشاره شد، هوای محیط های بسته مانند ساختمان ها، منازل می تواند چندین برابر از هوای فضاهای بیرون آلوده تر باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای بهتر نفس کشیدن، از دستگاه های تصفیه هوا استفاده می کنند.

 

به دنبال زندگی سالم هستید

یکی از مشکلات آلاینده های هوا این است که ما دقیقا نمی توانیم از میزان اثرات طولانی مدت آن ها رهایی یابیم. تاکنون بسیاری از مواد خطرناک شیمیایی مورد آزمایش قرار گرفته اند و نتیجه تاثیرات آن ها روی بدن انسان در اختیار عموم قرار گرفته است. از سوی دیگر با وجود اینکه هشدارهای لازم درباره آلودگی های هوا داده شده، اما هنوز بسیاری از افراد به دلیل آنکه چشم غیر مسلح آن ها آلاینده ها را نمی بیند، آلودگی هوا را جدی نمی گیرند. این در حالیست که یک دستگاه تصفیه هوا به همان اندازه که خوردن غذا و آب سالم مهم است تنفس هوایی پاک و سالم ، برای داشتن زندگی سالم از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 شما در خانه، آپارتمان یا فضای بسته زندگی می کنید.

دیوارهایی که برای پناه دادن و محافظت از ما مورد استفاده قرار می گیرند، مواد شیمیایی موجود در هوا، گازها، بو و ذرات را نیز به دام می اندازند. سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده که هوای منازل 2 تا 5 برابر از هوای بیرون آلوده تر می باشد. یکی از مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه هوا این است که می توانید از پاک بودن فضای داخلی خانه خود اطمینان حاصل نمایید.

 

در خانه یک خانم باردار ، کودک و یا یک سالمند یا زندگی می کند.

بدن کودکان در حال رشد، مانند یک انسان بالغ عمل نمی کند. این موضوع در ارتباط با جنین در حال رشد و سالمندان نیز صدق می کند؛ بدن این افراد در برابر انواع مواد آلوده آسیب پذیرتر است، لذا می توانند به راحتی آلودگی ها را جذب کرده و بیمار شوند. از سوی دیگر سیستم ایمنی این دسته از افراد ضعیف تر از سایرین می باشد به همین دلیل هرگونه آلودگی به خصوص آلودگی هوا، می تواند روی آن ها تاثیرات منفی زیادی داشته باشد

 

شما از آلرژی و یا آسم رنج می برید

ذرات موجود در هوا مانند گرد و غبار سبب تشدید آلرژی ها می شوند، همچنین مواد موجود در تمیز کننده ها، الیاف فرش و مبلمان و ... به این حساسیت ها دامن میزند. به همین دلیل دستگاه های تصفیه هوا با فیلتر هپا، می توانند به میزان 99 درصد میزان آلاینده های موجود در هوا را کاهش دهند.

 

شما در نزدیکی یک جاده بزرگ یا تأسیسات صنعتی زندگی می کنید.

ترافیک سنگین و تولید گازهای گلخانه ای از کارخانه ها، ذرات ریز خطرناک را ایجاد کرده که به درون بدن نفوذ می کند. تحقیقات نشان داده است که قرار گرفتن کوتاه مدت در معرض سطح بالای این نوع آلودگی ها خطر مرگ و مشکلات قلبی و ریوی را تشدید می کند. از سوی دیگر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض عوامل مذکور سبب می شود امید به زندگی به طور کلی 1.8 تا 3.1 سال کاهش یابد.

 

در نزدیکیه باغ و گل و گیاهان زندگی می کنید.

گل و گیاهان یکی از منابع اصلی آلرژی محسوب می شوند. گرده های گیاهان به راحتی در هوا پراکنده شده و در خانه شما نفوذ می کنند. برای رهایی از آن ها این دستگاه تصفیه کننده هواست که می تواند به خوبی عمل کند .

 

سیستم ایمنی بدن شما تضعیف شده است.

هنگامی که سیستم ایمنی بدن در اثر بیماری یا برخی معالجات پزشکی ضعیف می شود، بدن ممکن است نتواند خود را از آلاینده های سمی به طور مؤثری نجات دهد. این دسته از افراد بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به بیماری های مختلف از جمله ویروس ها و عفونت های پراکنده در هوا قرار خواهند گرفت.

 

دستگاه های تصفیه هوا با استفاده از سه روش؛ تصفیه به کمک فیلتر، بارش الکترواستاتیک و یونیزه کننده می توانند آلاینده های موجود در هوا را از بین برده و هوایی پاک، سالم و تمیز در محیط ایجاد کند.                                                        

با این حال، سازمان حفاظت محیط زیست در مورد خطر ازن ایجاد شده توسط برخی از دستگاه های تصفیه کننده هوا از روش های الکترواستاتیک و یونیزه کننده هشدار می دهد. این در حالیست که دستگاه هایی که با روش تصفیه کردن به کمک فیلتر، هوا را پاک می کنند، به مراتب سالم تر از سایر انواع دستگاه های تصفیه هوا محسوب می شوند. مهم ترین قدم هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا خرید یک دستگاه با کیفیت و قیمت مناسب است تا در نهایت به شما هوایی تصفیه شده، تمیز و پاک ارائه دهد. شما می توانید برای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا، به وب سایت بامین تهویه مراجعه کرده و خود را از هوای آلوده، دوده لاستیک ها، ذرات معلق در هوا، ویروس ها و آلرژی های فصلی که در پاییز و یا هر زمان از سال به سراغتان می آیند، برهانید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات فنی و قیمت دستگاه تصفیه هوا به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/purifire/air-purifier

  • بامین تهویه
  • ۰
  • ۰

ما نسبت به کیفیت غذا و آبی که می‌خوریم و می‌نوشیم، حساس هستیم، زیرا می‌دانیم در صورت عدم کیفیتشان سلامتی ما به خطر می‌افتد، اما آیا این حساسیت را نسبت به هوایی که استنشاق می‌کنیم هم داریم؟

کالای ایرانی لزوماً نسبت به رقبای جهانی خود کیفیت پایین‌تری ندارد. در بازار دستگاه‌های تصفیه هوا ، یک دستگاه تصفیه هوای ایرانی، در صورت برخورداری از استانداردهای لازم، نه تنها چیزی نسبت به رقبای وارداتی خود کم ندارد، بلکه مزیت‌های بسیار مهمی نیز برای خریداران خود خواهد داشت. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به پشتیبانی طولانی مدت پس از فروش، عدم مشکل در تأمین فیلترها و طراحی متناسب با آب و هوای ایران اشاره کرد.

ما نسبت به کیفیت غذایی که می‌خوریم یا آبی که می‌نوشیم، بسیار حساس هستیم. چراکه می‌دانیم در صورت کیفیت پایین آن‌ها، سلامتی ما با مشکلات جدی در آینده نه چندان دور، مواجه خواهد بود. در این میان، خطراتی که آلودگی هوا برای سلامتی ما ایجاد می‌کند، در زندگی روزمره گم شده است.

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت، از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر روی این کره خاکی هوای آلوده را وارد شش‌های خود می‌کنند! سالانه نزدیک به ۷ میلیون نفر به دلیل تنفس آلاینده‌های خطرناک جان خود را از دست می‌دهند.

بی‌تفاوت رد شدن از کنار چنین آمارهایی در نهایت سلامتی ما و خانواده‌هایمان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه ما بیش از ۸۰% از روز را در محیط‌های بسته سپری می‌کنیم، بنابراین آلودگی هوا تردید ندارد، چاره دارد!

بازار دستگاه‌های تصفیه هوا تنوع باورنکردنی‌ای دارد. از انواع برندهای وارداتی تا تولید کنندگانی که در داخل کشور سعی در ارائه محصولی با استانداردها و کیفیت بالا را دارند.

فیلترهای قدرتمند با استانداردهای اروپایی

فیلترها قلب یک دستگاه تصفیه هوا هستند و در صورتی که از کیفیت و ظرفیت کافی برخوردار نباشند، دستگاه به خوبی هوای اتاق را تصفیه نخواهد کرد. این فیلترها بدون اضافه کردن ماده جدید به محیط و تنها با جذب آلاینده‌ها، هوایی کاملاً سالم را به محیط تزریق می‌کنند.

دستگاه تصفیه هوای ایرانی مناسب برای آلودگی اقلیم ایران

آلودگی در هر شهر و اقلیمی، جنس متفاوتی دارد. یک دستگاه تصفیه هوا مناسب باید برای محیطی که ما در آن زندگی می‌کنیم طراحی شده باشد. برای مثال آلودگی شهر اهواز از جنس گرد و خاک درشت (PM۱۰) و ریز (PM۲.۵) است.

در حالی که آلودگی هوا در شهر تهران از نوع PM۲.۵ و به دلیل ترافیک است یا در عسلویه بخش بزرگی از آلودگی را گازهای شیمیایی تشکیل می‌دهند که در بخش‌های صنعتی تولید می‌شود.

بخشی از دستگاه‌های وارداتی موجود در بازار ایران، برای اقلیم کشور تولیدکننده این دستگاه‌ها طراحی شده‌اند و ممکن است بازدهی موردنظر را در اقلیم ایران نداشته باشند.

بیشتر دستگاه‌های وارداتی فیلترهای خود را از خارج کشور تأمین می‌کنند. در شرایطی که تحریم‌های موجود ممکن است برای واردات مشکلاتی ایجاد کند، تعویض فیلتر پس از به اتمام رسیدن ظرفیتش با دشواری‌هایی همراه است. که در دستگاه های ایرانی با چنین مشکلی مواجه نیستیم.

فرقی ندارد که در چه محیطی وقت می‌گذرانید. به عنوان مدیر یک بخش اداری باید بدانید که کیفیت نامطلوب هوا، سلامت خانواده‌هایی ایرانی را به خطر می‌اندازد و بازدهی کارکنانتان را با مشکل جدی رو به رو می‌سازد. کارکنان بخش‌های صنعتی بیش از هر قشر دیگری با مشکلات جدی آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند و بهبود کیفیت هوا در این بخش‌ها امری بسیار ضروری است. علاوه بر همه این موقعیت‌ها، آلودگی هوا سلامتی کودکان ما را (به دلیل تعداد تنفس بیشتر نسبت به بزرگسالان) و سالمندان به دلیل سیستم دفاعی حساس‌تر با تهدیداتی جدی رو به رو می‌کند.

خبر خوب این است که یک دستگاه تصفیه هوای مناسب تا ۹۹% از آلاینده‌های محیط را جذب خود می‌کند و هوایی سالم را به شما هدیه می‌دهد. با توجه به نکاتی که گفته شد، انتخاب یک دستگاه تصفیه هوای ایرانی گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات فنی و قیمت دستگاه تصفیه هوا به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/purifire/air-purifier

 

  • بامین تهویه